23 February 2011

吃喝玩樂

眾人皆知,表姑媽主修吃喝玩樂這4科。


2月19日年十七,於好友們切磋這4科大半天。


 


集合地點為TST的「AL DENTE」。


由於約朋友之前,與外婆去了飲茶,吃了一籠燒賣,所以吃不下一個 Lunch Set,點了一客 Insalata Caprese。



 


朋友成為 iphone 4 用家後,影相多了,以往同食物影相的人只有表姑媽。




 


Lunch set menu 選擇較 Soho及Wanchai 店多,一名朋友點了Risotto。



 


另一名朋友的 Penne Pesto,表姑媽偷吃了幾條,頗美味。



 


跟 Soho 及 Wanchai 的「AL DENTE」不同的是,lunch set有咖啡(或茶)甜品。


店員說因為 TST 店「NOT SO BUSY」。


有關嗎?




 


吃飽之後,去了紅磡黃埔,第一站是逛 JUSCO 10蚊店,沒有斬獲,但在JUSCO超市發現魚仔餅,買了不少。


之後去了打寶齡球。 是表姑媽40年的人生第二次玩。



 


第一球零分,意料之內。



 


不過玩完一局之後,只有29分。


有一球補中,開心死,不過朋友們顧住玩 iphone 4,錯過了表姑媽世紀中球的一刻。



 


打寶齡玩得太開心,連相機個鏡頭蓋都遺留在寶齡球場。幸好有人拾起,第二日表姑媽要再去Whampoa Garden 取回。


 


打完波後去表姑媽最like的活動 :  Karaoke。



 


一星期前寸過網上死對頭,寸他的朋友不想同他食飯,所以吃飯期間玩 Smart Phone。


有報應了,每當表姑媽拿起咪準備唱歌之際,又是朋友玩 iphone 4 的時候了。


(不過我都會繼續寸死對頭的。)


幸好尚有一名朋友察覺到表姑媽叻了好多,連剛派上台不夠一個月的「年年」也識唱。


唱唱下有點餓,當朋友唱歌時,表姑媽吃零食。



 


唱完 Karaoke後,去「清進洞」吃韓菜。





 


其實味道好不過附近幾間韓店。





 


KAM-JA-TANG,薯仔豬骨湯。




 


雖然吃韓菜時已經喝了燒酒及農酒,都要轉場再飲。


第一杯為MOJITO(少甜)。



 


第二杯是VODKA TONIC。



 


朋友的非酒精飲品。



 


用來點NACHOS的醬,個樣不太好。



 


從酒店頂樓遠眺夜景。


由於太大風,所以沒有考慮怎樣影好少少,下次吧。




 


 


7 comments:

  1. 你好o野!  看這篇 blog 時笑了兩次,第二次笑容維持到這刻。  btw,我原來有個 friend 係你同我個 blog 既 fan 屎 (真無聊),前幾日同佢見面,佢話睇到我 Sashay 篇 blog,比你慘叫一聲,然後以 0.99 秒速度彈開笑死。 佢又諗都唔使諗就估到你彈開的原因! 勁!
    [版主回覆02/24/2011 07:20:00]睇到我有報應,你好開心吧!!! 
    你個friend齋睇blog,有沒有寫?  等我又去拜讀一下先。

    ReplyDelete
  2. 冇,齋睇唔寫!
    [版主回覆02/24/2011 12:40:00]原來如此。

    ReplyDelete
  3. 《年年》wor!阿Sa wor!“哀怨”情歌wor!咁犀利嘅你?!
    我接受唔到啊……
    [版主回覆02/24/2011 12:41:00]我唱“哀怨”情歌你接受唔到,其實我有時都會唱TWINS的眼紅紅!  死未?

    ReplyDelete
  4. Twins呢d“0靓妹”你都岩?
    [版主回覆02/24/2011 20:37:00]我唱K的歌路好廣,徐小鳳的歌都有唱一兩首的。

    ReplyDelete
  5. 《顺流逆流》呢d嘢,好简单姐~
    [版主回覆02/24/2011 22:15:00]我唱「情比雨絲」,您未必識。

    ReplyDelete
  6. 我都係時時先給相機嚐美味的朋友呀. 只係跟你比較就少post出來,但在我朋友中就多一點。
    有些人會問有乜好影? 藝術就是令人摸不著頭腦^^

    ReplyDelete