27 December 2013

QCOBA ~ 兩圍走兩圍酒

11月30日(六)在QCOBA搞了兩圍,
7個中旬訂位,足足等了4個月先有得食。
兩圍酒都是表姑媽的親友,
難免邊吃邊兩圍走。

由定番蜜餞桶蠔開始,
大大話話吃了十二次,今次最好味。

席上的皇仁舊生指定要吃百花釀蟹拑,
又真是幾好味,一洗表姑媽的怨恨。
上次一時不留神,被人夾埋我果舊,冇仇報,
惟一可以做的就是那人已經在本人飯局絕跡。


杏汁豬肺湯



不是冬天也吃不到蟹粉蒸豆腐豆苗
下次再有機會被表姑媽邀請而又有機會吃這個菜時,
請注意一下餐桌儀態。


紅棗雲南火腿雲耳蒸龍躉


佛跳牆


                                               

豉油王煎焗斑頭腩,隔離的俊男幫我夾,
不過夾埋條蔥比我。
表姑媽份人,當然唔該都冇聲啦。(仲記錄在案添!)




寫菜時「羊腩煲」與「茄砵酒炆牛尾伴蒜蓉包」兩者任擇一,
老闆梁先生認為他的炆牛尾做得較出色。
表姑媽個心當然是羊腩煲。
梁先生就是要表姑媽念念不忘,但枱又訂唔到。



表姑媽的最愛炸子雞,
不過吃了一兩舊(不包括雞髀)就完全消失了。
有冇咁快呀?


雖然堅持其中一圍要走蔥,
但最終一啖生炒糯米飯也吃不到。
我個圍的朋友有冇咁餓呀?
是不是齊齊夾埋要我念念不忘?
快快再搞下次飯局?


幸好都吃了一碗蝦籽伊麵


香噴噴的豆沙香蕉西米焗布甸


本人麻麻地的西瓜



想吃羊腩煲,又要等多一年了。




2 comments: