9 January 2013

竹里烏冬居酒屋 ~ 午市烏冬

某個星期四下午放假,
約了好朋友到紅磡都會廣場7樓的「竹里烏冬居酒屋」午餐。

晚餐的話,最低消費不知是250還是280,
11月中旬光顧時吃得不知幾滋味。
http://blog.yahoo.com/billcoolma/articles/875291

午餐不但沒有老min,而且價廉物美,
比起Citysuper Cooked Deli更抵食。

(對不起!  我不應該以food court的質素來比較)

今次見不到老細澁谷さん,
但經理Mandy及Joey還是忙到氹氹轉。

先來開胃小吃蘿蔔絲黑海藻。






朋友點了自家製忌廉烏冬。
從外表判斷,表姑媽不認為這客烏冬好味,
不過朋友一面吃一面讚不絕口,真是睇佢唔出。





表姑媽向來喜愛天婦羅。
自從畢生摯友個細佬離開了中環某日本餐廳之後,
他任職的餐廳一間比一間高尚,
更擺明沒有友情價,
下個月將上任的日本餐廳聽說做有錢佬生意,
沒有餐牌,每位港幣二仟五佰。

算吧! 

「竹里」的 lunch set有兩款天婦羅,
不是蝦天婦羅,就是野菜天婦羅。

想兩者兼備的話,唯有a-la-carte menu,
不過表姑媽結果揀了野菜天婦羅烏冬,
為了荷包著想,也為了肚皮著想,難道吃兩個套餐嗎?
 




天婦羅尚可,
根本就比烏冬的湯底掩蓋了鋒芒。




一個湯烏冬鬼夠表姑媽。
本來想叫多客おにぎり(飯團)的。

但經理Mandy送了一客鰹魚+三文魚飯。
好味到呢!




雪糕有兩款揀,豆腐或芝麻,朋友揀了豆腐雪糕。
表姑媽選擇在朋友個雪糕上夾走1cm x 1cm x 1cm。




飯後去了飲番杯,
晚一點才到醫院探Grandma。

1 comment:

  1. 我好懷疑你乜日本菜都話好食。 好,等我比多次機會佢。
    [版主回覆01/11/2013 00:39:22]嚴格嚟講,我係乜都話好味(除了fxxking strxwbxrxy)!
    唔好味果D我唔POST出來的。

    ReplyDelete