30 September 2011

近期電影


都有兩個月沒有在敝blog提過睇過甚麼戲。

不是沒有去睇戲,只是睇完一套「生命樹」之後,就不知有甚麼好寫,如何去寫。




「THE TREE OF LIFE .生命樹」

入場原因︰BRAD PITT 及SEAN PENN

最初套戲還未上映時,並不知內容是講甚麼的。
後來知道有很多導賞團,才知道不是一套入場睇靚仔的戲。

結果我在戲院內瞓著了4次。
其中有幾分鐘是深深的睡眠,被火山熔岩爆發時爆醒了,不過沒有嚇親隔離的朋友,因為朋友也是一樣被爆醒。


 

 

 

「RISE OF THE PLANET OF APES.猿人爭霸戰」

入場原因︰James Franco

睇了30分鐘才知道原來主角不是James Franco,而是隻馬騮。
不過個人頗喜歡此片,見到曾經欺負自己的人有難,不但不會拯救這種人,而且要踢多一腳。 正!

這樣叫做「乜仇都報」。

不會好似HARRY POTTER系列一樣,最後HARRY會救MALFOY逃出火海。

而友人認為表姑媽這種喜歡「認做大佬」的個性,不難明白喜歡此片的原因。






睇完戲見到街口這張海報,想起套戲後部分通街馬騮。






「LARRY CROWNE.來佬奇緣」
入場原因︰TOM HANKS

沒有上COLLEGE,是不是即沒有大學學位的意思?
又或者DIPLOMA 都算?

其實片中在ROBERTS的班房內學到了甚麼?
第二個學期又照報讀,我有點不明。

片中ROBERTS喝的綠色東西是甚麼水果?

ROBERTS片中的老公說她是「飛機場」,更令觀眾自悲啊。





入場原因︰法國片通常都會捧場

都是喜歡在法國電影內見到Marion Cotillard,起碼不會把她當作花





入場原因︰ 當日很得閒

個人認為這3位BOSSES一點也不誇張,
現實中不難有機會見識。

坐在我後面的阿叔睇得不知幾開心,全場猛叫「OH! MAN!」,應該都叫了20次以上。

個人喜歡Mother Fxxkxx 這位consultant角色,現實中的consultant不也是講幾句廢話就收一筆錢嗎?

 



入場原因︰同PARIS有關

幾十歲人先去過巴黎一次,確是幾難忘的。

片中的巴黎跟本人所見過(體驗過)的巴黎有點不同,作為遊客的本人,一定不會好似片中的主角坐在石級上。
因為週街都是煙頭,尿味隨處可嗅到。

開場時的幾分鐘,像一張一張POSTCARD活現眼前。
有點似本人在手信店揀POSTCARDS,不過我揀的是便宜的,EURO2有10張,買了20張,寄回香港的親朋好友。

說回片中提到的緬懷過去,表姑媽就不是這種人了。





入場原因︰趁熱鬧

看來至今睇過的沒有一人會給劣評。
問過一位小學同學,他沒有打算睇此片是未能接受印度的BOLLYWOOD。
(無話可說)

睇完套戲,有點慶幸自己︰
1. 未收過教育制度的折磨 (根本表姑媽就讀書不成)
2. 父母對我沒有期望過
3. 能夠有稱得上畢生摯友的朋友,也有無數可以傾心事的知己

聽說我阿妹及妹夫睇到以黑白畫面播出的那一段「每個家庭總有個嫁唔出的家姐.....」時,他們笑了。
其實我也笑了!!!





入場原因︰CAST 陣容強

睇完之後,只感到浪費了CAST,我的 Kate !!





入場原因︰睇吓有幾感人

故事是不錯的。
不過感動不到我。





想問一下 B. Wing其實是男的還是女?
我有位朋友個樣很似 B. Wing。






1 comment:

  1. - college,好似 d 美國佬叫 d 大學都叫做 college,不過未在那裡生活過,(亦都冇興趣有美國生活),唔敢肯定。- 我幾十歲人都未去過巴黎,完全想象唔到個 city 會有尿臭味。- 讀書不成? 所以現在就不停咁再讀書? - 有機會講比我聽你邊個 friend 似 b.wing...好似好有趣咁。
    [版主回覆10/02/2011 20:35:14]唔好意思,我仲以為你有睇添。
    [Sloppy Joe回覆10/02/2011 18:53:01]冇睇到 Larry Crowne...唔咁肯定你講既野。
    [版主回覆10/02/2011 13:50:21]1. 那麼LARRY讀完那個COURSE就算是「大學畢業」?
    2. 係呀,又污穢又有尿味呀。 香港的男士隨街小便都是向住塊牆的,不過我在此city見到是正面的,給我睇晒!!
    3. 她會殺我的。

    ReplyDelete