7 April 2012

Carnage.躁爸爸狂媽媽


入場原因︰ 一年前欣賞過香港話劇團的「豆泥戰爭」,而電影版由Polanski 執導,而兩名女演員也是自己喜歡的,就是這樣吸引了我入場。


電影的對白及話劇版分別不大。

話劇版全程坐在客廳,而電影都有少少走廊,廁所及廚房景。
話劇版全程都是4位演員,而電影就多少少。

(不過後來先知走廊開門的鄰居是導演Polanski,而他的兒子也有份演出的。)


可能個人頗喜歡Kate Winslet,所以不太覺得她把這個角色演得很討厭及很假。






在片中出現了很熟悉的東西,就是鋼琴上的粉紅色練手指的琴書,
睇完套戲都練一練先,不過沒有A DOZEN A DAY。



1 comment:

  1. 以為你會睇「戀之罪」、「冷血金魚佬」等戲先…
    [Sloppy Joe回覆04/08/2012 18:22:40]講下o者,我都應該唔會入場。
    [版主回覆04/08/2012 17:06:58]「戀之罪」好似是謀殺案果類,我都係興趣不大。
    [Sloppy Joe回覆04/08/2012 15:21:42]點會唔知? 未上畫你已經在 FB 揚哂啦!
    咦? 原來「戀之罪」講呢 d o野架?! 咁咪好好睇? 咁要考慮入場啦
    [版主回覆04/07/2012 21:56:37]您更估唔到「CARNAGE」上映不久就入場睇啦!!!

    電影中的性變態或性虐,個人興趣不大。

    ReplyDelete