29 October 2012

JANG ~ 貴人三倍






表姑媽喜愛吃韓菜,
身邊也有幾位同好者。

知悉中環L PLACE開了間韓菜餐廳,
個多月前已經問同好者是否有雅興,
可是同好者沒有明確回覆,原因不明。

未死心的表姑媽,
找來對韓菜不知市價的朋友相伴,
一於試試。

如L PLACE其他食肆一樣,
餐廳裝潢「懶」modern,播的音樂令人消化不良。




睇完個餐牌,確是有點吃驚。
因為比起表姑媽2012年光顧最多的韓國餐廳「Hungry Korean」貴三倍。


話說餐廳主旨是把韓菜重新定位,放高一點。
從公司網頁可見,JANG是第一間在香港 to serve high quality, modern Korean cuisine.

http://www.jangrestaurant.com/#xstory

那麼說,是全港最貴的一間 Korean restaurant 吧!

對!  服務確是一流,服務員英文又流利。





先來前菜,可refill。
但是否可無限refill就不知了。



兩個人點了兩個餸。

豆腐海鮮辣湯(連白飯)。



辣!  確是很辣!!




可能是吃過最貴的KIMCHI炒飯。




為什麼L PLACE這棟大廈的餐廳價格總是那麼出人意表?

最早期的「CANTOPOP」,是最貴的「茶餐廳」,今時今日已經消失了。
http://blog.yahoo.com/billcoolma/articles/17942

細細碟的「LINGUINE FINI」
http://blog.yahoo.com/billcoolma/articles/55455

還有光顧過另外兩間店,可是沒有拍照︰

「1968」,吃了表姑媽幾十歲人最貴的LAKSA,好似百二蚊一碗。

「SHORE」的 Drink 也成舊水一杯,問題是氣氛不是本人杯茶。


1 comment:

  1. Yahoo 冇哂 alert, 又冇 recent update, 都唔知幾時去拜訪你好!
    [版主回覆11/03/2012 20:30:55]我原來搞錯了,還未更年期。
    [Sloppy Joe回覆11/03/2012 07:40:39]o下? 冇 email alert? Yahoo 重唔係 dying?
    no lar, 你 mention 過你更年期早左o黎!
    [版主回覆11/02/2012 18:36:11]1. 您第一個COMMENT "Yahoo 冇哂 alert, 又冇 recent update, 都唔知幾時去拜訪你好!" 我收不到email alert,其餘的有。
    2. 我都唔like枱與枱太接近。
    3. 您意思是您的更年期來得遲過我? 我未更年期呀!
    4. 我都收到自己的comment有email alert,真係short short地。
    [Sloppy Joe回覆11/02/2012 10:50:02]頂! 點解自己既 comment 居然有 email alert send 番比自己?!
    Yahoo Blog is dying, you know?!!!!
    [Sloppy Joe回覆11/02/2012 10:48:13]死啦,原全冇寫 blog 既衝動…可能係更年期?! 居然我o黎得遲過你!
    [Sloppy Joe回覆11/02/2012 10:46:48]LINGUINE FINI 算價錢合理,但細碟是真的。 我 like 佢冇加一,雖然我上次都比左 10% 個 server. 1968 都幾把鬼,裝修唔見特別,食物唔見標清,價錢又唔平。最憎檯同檯之間近到死!

    ReplyDelete