20 June 2008

「中女」網癡崛起 取代電車男成主流 廢寢忘餐脾氣差 促列作精神失調

不知這段新聞算唔算講我呢?


不過我沒有廢寑忘餐,


脾氣差唔差就見仁見智啦 (睇下有冇人激起我把火啦),


不過我若數小時沒有掂過部電腦,真的會「吊癮」。


對手會很不自然,很癢,很想快快回家即刻開電腦。


行街時見到有人在Coffee Shop內上網,自己都有強烈地想上網的感覺。


回家後第一件事開電腦(比開燈更先)。


早上alarm clock一如響起,立即起床開電腦。


回到公司,未放底手袋第一時間開電腦。


昨晚友人勸告我,9月去玩時不要帶電腦,但我仍然15/16。


No comments:

Post a Comment