12 August 2009

與CEO對話

今日放工去IFC逛街,兼去Lxnx Crxwfxrd作最後衝刺。


晚餐又吃 Salad。


 


FIVE STAR︰


Tender grilled steak + grilled asparagus + goat cheese + bacon + dried cherries + mesclun mix + baby spinach with caramelized onion vinaigrette.



 


 


Seared Tuna in Wrap︰


Sear tuna + carrot + fried capers + grilled asparagus + mushroom + red peppers + tomatoes + mesclun mix.



 


影完相正準備吃之際,有位外籍人士走向我們方向走來,送上咭片,告之正與他的律師傾談業務。


他不是想找律師告我,其實是此店的CEO,見我拍照,問我對其食物的睇法。


我都十分坦白地告訴他我有幾喜歡此店,更告訴他我已不能再光顧另一店了。


 



No comments:

Post a Comment