20 March 2011

THE FIGHTER.擊情手足

入場原因︰  喜歡不上「THE KING'S SPEECH」,加上有位人兄說要是Christian Bale提名的不是男配角而是男主角的話,幾時輪到 Colin Firth。 (註︰本人不是不喜歡 Colin Firth,只是喜歡不上「THE KING'S SPEECH」這套電影。)



 


此片足足兩粒鐘,初初都覺得幾悶,尤其是見到好煩的阿媽及一班姊妹,想摑她們。


片中所有女角都很煩,性格不討好。 


 


本人對於拳賽亳不認識,酒吧內的拳手就略知一二。


在電影上睇到 Jab-Cross-Jab-Cross,發現自己已經很久沒有上 bodycombat了,難怪體重直線上升。


 


見到細佬 Micky 那麼大過人(31歲),都未能為自己決定方向,令人神傷。


但作為觀眾的本人,希望見到 Micky有自己的主見,但又不想見到他放棄(背棄)大佬 Dicky。


 


只睇過 Christian Bale 三套電影,一直不喜歡他飾演 Bruce Wayne (Batman)。在「Public Enemies」中,又不及 Johnny Depp 那麼型。



今次見到他在此片的演出,不型不靚的他才是最正。


見到他拿著家人造的蛋糕行幾條街,幾擔心他真的會走入去那間屋入面... 


(忽然想起20多年前陳百強一首叫《摘星》的禁毒宣傳歌) 


 


 


睇完這套電影後,最想飲的就是Budweiser了。



2 comments:

  1. Colin Firth's performance in A Single Man is Oscar worthy and much better than his in The King's Speech. It is a pity that he lost last year.
    [版主回覆03/20/2011 18:08:00]oh yes, i watched A Single Man too! tick tac tick tac tick tak

    ReplyDelete
  2. 我就冇睇 A Single Man,不過 Colin Firth 同 Geoffrey Rush 比,當然係選後者。 睇睇 Shine,就知 Geoffrey Rush 有幾正! The Fighter 娛樂性低?! 果然係睇王家衛既才料!
    [版主回覆03/21/2011 12:19:00]The King's Speech是本人第一次認識 Geoffrey Rush,失敬,有機會一定會睇 Shine。
    始終不明「娛樂性」的意思,so far 類似非常外父這些片對本人來說就是娛樂性豐富,或者是唔駛用腦去諗咁多。
     

    ReplyDelete