26 July 2011

三間新店

我家附近最近開了幾間新店。


 


威靈頓街的「來佬餐廳.LOYAL DINING」,聽說CWB也有一間同一老細的懷舊餐廳,可是未有機會光顧。


「來佬餐廳」早上7點半營業,某日試了其早餐,本人評分如下︰


環境  > 服務  > 味道 > 食物賣相 


今次只吃了一個普通的米粉,炒蛋,未試過其他東西難以下判斷。




 


而位於「L PLACE」的「CANTON POP」,價錢貴多了。


不過人家主打有機食物。


兩個早餐84蚊啊!!!




 


鴨巴甸街又有新店,「Le Vain Bakery」以天然酵母做麵包,不過我都不知這是甚麼。



 


兩款三文治也不錯。





 


雖然此店賣的包包很歐化,但個人認為這餐廳的裝修及餐具「袓國」味甚濃。


 


1 comment:

  1. 來佬餐廳...賣相話比我知佢想 扼我地 中國人,以為我地未食過來佬野?  我煮相信都好過佢! 把鬼!
    [版主回覆07/26/2011 22:43:00]既然您個死對頭話把鬼,我即時想去食多一次添!! 

    ReplyDelete