29 July 2011

3度日菜

很少吃日菜,今年7月竟然先後吃了3次,與今月吃韓菜次數打平。


是次與街坊好友再去「穴蔵」。


帶了新機出街,還是未攪掂按甚麼制。


餐廳7月19日有個SAKE DINNER,奈何抽不到時間,見朋友吃得不知幾開心,真羨慕。
不過是晚雖然只得兩條友,飲了兩支細細支的SAKE。

很明顯「真澄」好得多。










頭盤。 
遮住了右上角的溏心蛋啊。







一大碗刺身,確是吃得很過癮。







刺身的另一面。







街坊友人喜歡菇類,所以喝得很開心。






Eric 的天婦羅出場︰本地活蝦,沙追魚,癩尿蝦。





蝦膠,MUSHROOM,EGGPLANT







燒榮螺。 雖已盡力,最衰影不到一粒粒的榮螺。 (沒有帶閃光燈出街)







寿司:左口魚,穴子。







つくね雞蛋免治雞肉。
是晚冠軍。







鮭茶漬。







焼き鳥。






豆腐雪糕,街坊朋友大讚好味,又話吃到黃豆的香味。


不過我就吃不出了,可能1cm x 1cm x 1cm 的關係。









是晚消費較低,這間餐廳也是豐儉由人。

今日見到ERIC又見報了,
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple_sub/art_main.php?iss_id=20110729&sec_id=12187363&art_id=15473930


7 comments:

  1. 新卜好鬼難用
    [版主回覆07/30/2011 23:08:11]未慣啫!

    ReplyDelete
  2. hate the new layout!!!
    [版主回覆07/30/2011 23:07:54]由於我本身唔LIKE以前個LAYOUT,所以依家變得咁徹底,我尚可接受。 不過未係咁慣就真。

    ReplyDelete
  3. 頂! 你 reply 它完之後都冇 email alert 比番我!
    [版主回覆07/31/2011 09:15:05]是嗎? 我一陣去貴BLOG留下COMMENT,睇吓到時您收到的EMAIL ELERT是用「表姑媽」OR我個真名先。

    ReplyDelete
  4. 個 background 白雪雪一 d 都唔靚仔!
    [版主回覆07/31/2011 09:15:52]認同,冇理由冇得變色。

    ReplyDelete
  5. 見到你 update 左, 令我有動力慢d跟. 希望快d慣
    [版主回覆07/31/2011 23:13:56]真係要慢慢慣,我都唔POST新BLOG住啦。

    ReplyDelete
  6. 我收到 email 自 KoAda 發出, 係咪你呀表姑媽? 其實個新版好似要學 facebook咁每有回覆就email, 咁會整爆個 mail box 囉. 點解唔係個 blog 直接提示有信息呢. 真搞唔清 yahoo 想搞乜. 你唔post blog 我就無左精神食糧架喇. no good
    [版主回覆08/02/2011 21:48:32]我個真名就是ADA KO呀! 通常朋友叫我做阿DA的。
    以前都有EMAIL ALERT的,您沒有嗎?
    我收到您個COMMENT的EMAIL ALERT,見到您個名是SUM WIN呀!
    我會繼續POST的,放心。

    ReplyDelete
  7. 收到你的回覆,謝謝。

    ReplyDelete