1 August 2011

新版首BLOG


上星期見到YAHOO BLOG有新版,沒有考慮任何事情便馬上更新了。

新跟舊的版面完全不同,外界已經有很多人媽聲四起。


表姑媽認為有點不慣,但又未去到要媽的。

反正就是人家的遊戲規則,本人可以選擇繼續或者離去。


這篇blog是本人換了新版後第一篇由upload photo至create a new post開始寫的,剛才一下子也找不到如何upload photos啊!

這幾天收到同樣轉了新版的blog friends comment,yahoo的email elert不是列出他們的網名,而是register yahoo時的名字。
所以今天有位blog friend 問「表姑媽是不是即是ada ko?」 。

對呀!  是同一人啊!

也有blog friends 的年齡給我無意中看到,不要怪我,是yahoo的問題,又或者是您們設定時不小心。
不過見到我個年齡也沒有問題的,我一向都公開的。



是日不是收到某君的SMS約食飯,都不知原來已經5點半。 最後7點放工,回到中環的雲咸街,首次光顧「客家爺爺」。





如果家母知道這兩個家常餸的價錢,一定會話鬼我。

事實上,這個土魷蒸肉餅真的很好味。
必入本年度本人喜愛食物之一。





附送芒果布甸,又甜又凍。
首次用NEX-C5迷幻一下,不過只屬輕度。
其實我尚未找到SELF TIMER在哪裡啊!!




 

7 comments:

  1. 這新 blog 唯一好處就是可以 post 大相。 不過都係等佢 fix 哂 d bugs 至轉過去,費事比人知道原來我真名都係叫做 Sloppy Joe 同埋得 18 歲就大鑊!
    [版主回覆08/02/2011 22:09:52]咁又係,比人知您得果18歲,但有個臉成熟的童顏就唔好啦。

    ReplyDelete
  2. 搬去blogger 好過
    [版主回覆08/02/2011 22:33:06]您會搬嗎? 我冇咁打算呀! 您搬完記得耐唔耐返來坐吓呀。

    ReplyDelete
  3. 莫非比你睇到年齡既就是我? 哈哈! 樂觀的人會公開的, 所以我從沒給自己壓力去保密.
    想問你轉新blog過程有無風險? 舊的搬過來順嗎? 我有過以往痛失心血的經驗, 所以今次打算做了備份才轉.
    [版主回覆08/02/2011 22:32:01]我就唔覺有乜風險啦,也不覺有甚麼用開的變咗冇。
    點做備份呀? 我又冇諗過呀! 一旦冇晒,我都冇所謂的。
    BTW, 睇到年齡的不是妳啊。

    ReplyDelete
  4. 經過這幾天研究後,現正叫好些,大概知怎應用,但之前真的很把起火。我還是喜歡以前的版本多些。
    [版主回覆08/02/2011 22:43:38]依家個VERSION比較似日本的BLOG,所以我對呢個VERSION不是很抗拒。

    ReplyDelete
  5. 我的老毛病又發作, 自作聰明以為年齡個個係我. 哈哈!
    網上流全既方式去做備份都令我睇到頭暈眼花. 又唔係咩 IT 人, 我都係用最白痴既 cope & paste 將認為要留既存. 第日健忘症發作都有得查証. 哈!
    [版主回覆08/03/2011 20:53:07]2000幾個BLOG點樣COPY & PASTE呀,我寫咗就算架啦。

    ReplyDelete
  6. Ada姐姐
    唔知你仲記唔記得我呢
    我係Christy呀
    個夜景好靚呀
    我會係暑假完之前多d睇你個blog
    我f3啦
    要預備IGCSE
    [版主回覆08/09/2011 08:20:05]Christy, 我當然記得妳啦! 仲有妳的媽媽我也記得。 妳F3拿,GCSE是甚麼我都唔知,我以前是叫中三評核試的,然後要選文科OR理科,依家係唔係咁呢?

    ReplyDelete
  7. 原來你已經轉了新版.我還未轉所以在我的訂閱欄裡還是show放題這一篇.我心裡有點擔心為何你沒有update blog呢?是放棄還是忙於私事?今晚突然心血來潮入來看一看,現在了解事實了.
    有一天我也發現Yahoo強行要人把email升級,之後大家的年齡一目了然,唉!無哂私隱呢!
    [版主回覆08/19/2011 08:27:06]其實年齡方面可以set咗唔公開的,但真名就會公開啦。

    ReplyDelete