21 December 2010

紀州紀行 - 序

2010年的1月決定要在今年內的冬天跑一轉和歌山。



 


原因是和歌山県有田市名物是蜜柑,而表姑媽去過日本20-30次,卻一次也未試過如日本人所說的坐在暖爐(炬燵)下吃蜜柑的幸福事。


所以鐵定去和歌山先摘柑,然後去兵庫県的朋友家的暖爐下吃柑。


果然坐在暖笠笠的炬燵下,電話響也不願意「捐」出來聽電話,結果表姑媽 missed了J人老細個電話呀!!  (不過人家放緊假呀,唔聽電話都唔怪得我啫。) 



 


早陣子看了電影「The Cove海豚灣」也是在和歌山県的太地市,所以不難找到海豚型的手信。




 


和歌山拉麵出名,表姑媽一條友遊遊盪盪,沒有guide book,竟然去了全和歌山市最出名的拉麵店,而且當日還不用等位。 哈!



 


和歌山的クエ(魚)相當出名,不過掛住玩的表姑媽,錯過了餐廳 last order的時間,所以沒有吃到,慳了不少。



 


白浜市白良浜沙灘靚到不得了,早晚各去了一次,對住那麼靚的沙灘,表姑媽在朋友面前竟然講了一個大話,真差勁。



 


在日本的六日,睇了兩套戲。




 


另外吃了甚麼好東西,請密切留意敝 blog。


2 comments:

  1. 嘩好可愛的火車熊貓坐位.
    這個炬燵令我想起交響情人夢,令人懶到乜都唔想做,哈哈.
    [版主回覆12/21/2010 20:56:00]我都覺得熊貓坐位好可愛,不過有位好朋友話唔襯我!!

    ReplyDelete
  2. 太地市? 有冇去幫我用廣東話粗口鬧佢地?
    [版主回覆12/22/2010 22:11:00]我冇去到太地市,最南都係去到白浜市,有個adventure park內都有水族館,我個J人朋友都知有關這話題,所以我地冇去!!

    ReplyDelete