25 December 2010

平安火鍋

今年平安夜有幾個不同組別的節目,結果表姑媽棄BBQ而去了 XXXX,XX 之後吃火鍋。


雖然今次湯底不是麻辣,但胡椒又香又香辣,吃得十分痛快,帶來的快感直迫XX。


 





 


尚未換新相機,可以想像依家部相機鏡頭有幾污糟,不是油漬就是蒸氣。



 


辣椒絲很快便消失了。




 


魚滑這東西其實是甚麼?  表姑媽當年吃火鍋時才第一次認識。


是不是只出現於火鍋前?



 


原來這東西有名堂的!!  叫做「響鈴」! 失敬!!!  


表姑媽一直只稱它為「兩秒」。



 


表姑媽頗like的鱔片。



 


不是吃了很多,加多個菜就是那麼簡單。


飯後踏足荷南。



2 comments:

  1. 做你既 fan 屎真係唔易,我好日都唔食 K 菜,尋日發神經走左去紅磡一間 K 人開既韓國小食,第一次食 K 國年糕,辣到我阿媽都唔認得,雖然真係幾好味,不過食到一半已經放棄。 btw,食辣 by no means 可以同 XX 比! 
    [版主回覆12/26/2010 18:31:00]快速告知紅磡K店名字,我30号去大酒店前/後或去818。
    您辣到食到一半放棄,我未試過XX一半就放棄,確是冇得比,您啱!

    ReplyDelete
  2. 小店一間,同大鋪頭冇得比。 http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=42197 唔熟紅磡都可能要少少時間至搵到! 完全諗唔到乜野理由XX要一半就放棄…
    [版主回覆12/27/2010 09:20:00]我在FB見過朋友post此店的食物了,真係唔易搵。
    我1月中都會再去紅磡 (打bowling),到時睇吓點。 (我公司年年都話打bowling,講了足足10年都係打唔成。)

    ReplyDelete