27 December 2010

借りぐらしのアリエッティ.借東西的小矮人

入場原因︰假期不知睇甚麼戲好?


好友想睇戲,表姑媽這個檔期只對HP7有興趣,不過好友並非HP fan,表姑媽也沒有告之已睇了3次,結果揀了宮崎駿策劃及劇本的新作。


訂票時差點把「小矮人」及「小人國」弄錯。


在沒有期待之下,覺得此片甚好睇,或者可入本年度本人喜愛的10大。


片中輕描淡寫地有條 line 帶過離婚對細路的影響,本人覺得很神傷。


此片提到人類如何令一些生物「走投無路」,影響生態。


而故事主人翁Ariette的任性令到家人受到影響,而家人卻沒有半句怨言...


配音的三浦友和又令表姑媽回想起年輕時常看的電影及電視劇。


 



 


睇完戲去了札幌ラーメン開飯,今次表姑媽吃鹽牛油拉麵。



 


而今次吃的是炸雞,炸得過了點火。



 


所以夾了朋友兩粒餃子來吃。



1 comment:

  1. 呢個假期對我黎講更加慘,日本野唔係我杯茶,動畫唔係我杯茶,HP 更加唔係我杯茶,呢個假期都唔知有乜睇!
    [版主回覆12/28/2010 12:15:00]對我來說,好彩有HP。
    瞓咗一晚再諗諗吓,小矮人又真係幾好睇。 可能我以前甚少睇這類片啦。

    ReplyDelete