10 January 2011

大病前夕

2010年錯過了幾次去「Oolaa」食飯的機會,2011年1月2日晚排除萬難,終於吃得成。


不過吃完餐飯後病了成個星期,多謝blog friends們在本人生病時的留言,現在好多了,所以趁午飯時間 update 一下個blog。


 


「Oolaa」雖然是一間西式餐廳,但熱鬧程度,直逼茶樓。


這個黃黃的燈光是街燈。


沙律內有baby Beet,石榴seed,goat cheese,十分好味。



 


下午睇完「Norwegian Woods」,已吃了一餐越南菜。到了晚上,好朋友仍想再吃Vietnamese Roll,想也沒有想過在「Oolaa」吃越式snack。



 


個pizza好味到不得了。



 


要是當晚喝杯紅色的,可能不會生病。




 


不知何解,今天post相有些問題。Post完又不能edit張圖片。





 


本人太喜歡此餐廳,下次一定會再來試其午餐。


 


2 comments:

  1. 重唔買部新電腦?!
    [版主回覆01/11/2011 08:11:00]有得救,所以唔駛買新住呀!!

    ReplyDelete
  2. Yahoo post 相有時係有問題, 過二天再試又會OK, 古怪!

    ReplyDelete