24 January 2011

獅城避寒記

表姑媽很少出門,通常也是去近的地方,出發地及目的地相差超過10度以上的都是第一次。


出發當天香港早上只有12度,而目的地星加坡是28度,幾小時內感受到冬天及夏天,感覺新鮮。


 (我都話我是大鄉里,曾有朋友話在大峽谷一天內感受到四季啊。)


如果有得揀,表姑媽揀冬天。


 


第三次踏足獅城,原因跟去年到KL一樣。


 


三天內表姑媽講得最多的並非「很熱啊!」「很曬啊!」「很餓啊!」,而是「很貴啊!」「不便宜啊!」。


一來物價高漲,二來匯率高企,加上本人孤寒,所以凡事都話貴。


 


今次第一次近距離跟Merlion影相,上兩次不是搬了到別處,就是附近裝修圍了木板。



 


新的地標有Marina Bay Sands Resort,屋頂有4個足球場那麼大,有餐廳泳池,不過本人沒有去,只是聽的士司機說。



 


出發前講明話對USS沒有興趣,結果都是去了。



 


表姑媽鬼夠膽坐的 Singapore Flyer。



 


拜訪了公司星加坡的分公司,然後去Neil Street 的「京華」吃小籠包。



 


再度光顧裝修了的  Meritus Mandarin Hotel 內 Chatterbox,已由1F搬了去5F。


人家自稱「taste the legend」,太驕傲吧。



 


Raffles Hotel 個 brunch 要 SGD148++ (SGD1 = HKD6.02),表姑媽又猛話貴了。



 


是次住了兩晚的酒店在Arab Street附近,如一切順利的話,表姑媽下一個站會去土耳其。



3 comments:

  1. 新加坡, 去左3次喇.... 不過每次去都有d變化
    係呢, 你有無去Clark Quay 呀? 不過而家個度食餐都好鬼貴, 我都係去行個圈就算
    [版主回覆01/25/2011 17:51:00]樣樣嘢都好貴。
    下午5點至晚上8點搭的士要比多30%,貴呀!!!

    ReplyDelete
  2. 想像你一邊罵貴一邊嘴令令個樣,哈哈!
    [版主回覆01/26/2011 18:52:00]個樣超衰。

    ReplyDelete
  3. >>  Raffles Hotel 個 brunch 要 SGD148++ 在香港半島食個 Sunday brunch 都唔使咁既價錢!
    [版主回覆01/29/2011 07:06:00]所以我覺得D嘢好貴。

    ReplyDelete