12 January 2011

電腦復活

表姑媽的感冒已經99.9%痊癒,剩下一把不男不女的聲線總是怪怪。


其實表姑媽原來把聲就是似男聲多過女聲。


 


而本人部電腦底板換過了,現已復活。


IT人肥仔在不知部電腦死活時,千叮囑萬叮囑叫表姑媽他日換機不要再考慮這個牌子,因為他(跟其他人)也是一樣,認為此品牌只得「樣靚」。


IT人肥仔確實不知道「樣靚」其實都好重要啊。


 


所以我會繼續支持Sony VAIO。


 


此外一些update:


1.  表姑媽已經訂了部新相機,現未有貨。 他日見到本人的相片,記得給些意見。


2.  12月中旬去了J國的相片會繼續post出來,不過下週又會去某國玩幾日,到時再post。


3.  2010年最喜歡的十部電影將盡快post,可能跟本人的網上死對頭又唱反調。


4.  早前入住醫院的泰語老師已經走了,跟他告別的那個晚上,見他很安詳,沒有痛苦,祝他安息,表姑媽永遠懷念這位好老師。


 


 



5 comments:

  1. 下次換部....mac機玩下,又靚又無咁易整得返.
     
    我都想買相機...但唔要換鏡頭嗰啲.
    LX5 定fuji X100 又唔係g12
    [版主回覆01/12/2011 23:10:00]我對相機都係唔多地。

    ReplyDelete
  2. i had a SONY laptop before. I also think it is only 樣靚, I now use Lenovo.
    [版主回覆01/13/2011 12:07:00]樣靚真係好緊要。

    ReplyDelete
  3. 唔怪之得尋晚又眼眉跳!
    [版主回覆01/13/2011 12:33:00]其實點知尋晚呀!!!

    ReplyDelete
  4. 哦,表妹,機已經好了,咁就好了。
    祝你早日康復。查實我都未好得番晒。
    [版主回覆01/13/2011 21:32:00]表姐,我偷懶咗2.5日,所以好得快過您,又或者我後生過您半年,所以復完得快D。 

    ReplyDelete
  5. 我把聲成日俾人話不男不女超奇怪~ 不過我覺得話我果個人好冇禮貌。

    ReplyDelete