28 January 2011

紀州紀行 - Panda Seat

和歌山的不知哪一個市,有一個有熊貓的動物園,對於動物園本人負興趣,不過十分有興趣某列車的熊貓座位。


 


 






 


車程30分鐘,等車時也忍不住吃了 碗UDON。



 


約了朋友在湯淺站等,朋友揸車來遲了一個鐘,幸好荒涼的車站對面有間娟好的咖啡店。


原來咖啡色已開業46年,老過本人。







2 comments:

  1. 日本女士乜都會企在車站食麵? 乜唔係男人至會咁做? 亦聽過只有男人至會去吉野家食野,女人只會外賣,真定假?
    [版主回覆01/28/2011 12:40:00]又好似唔多覺日本的女士會企在車站吃麵。
    不過女士真的不太光顧吉野家或松屋,而且也不會在街上買燴蕃薯。

    ReplyDelete
  2. 請問熊貓座位係咪Adventure World, 如果唔係個動物園叫咩名? THX.
    [版主回覆02/08/2011 22:22:00]熊貓座位是某型號的JR列車,確是可以去ADVENTURE WORLD的,不過我沒有去呀!!

    ReplyDelete