15 January 2011

結業? 走佬?

昨天收到兩個 Yoga Limbs 的 email,內容是「... find a solution to the problem ....」,本人沒有理會。


今朝妹妹告知報紙有登 Yoga Limbs 結業的消息,才知道今次有自己份了。


 


本人於10年2月份入會,付了少於3千的一年會費,現在間店結業 (走佬 ? )對本人影響不大,也稱不上是苦主。


Yoga Limbs 在香港有12年, 而這11個月來,感覺是很好的。現在結業,確是有點可惜,又要另覓地方做瑜珈了。


 


 



5 comments:

  1. 那妳打算去哪間瑜伽中心﹖
    [版主回覆01/16/2011 12:42:00]現在未有打算,但唔會考慮果D1000蚊1個月的瑜珈中心啊。

    ReplyDelete
  2. 你的損失不大, 我付那間 Living Yoga 美容部的款項是你的2倍有多, 我才剛開始做 massage.....  咁就無左

    ReplyDelete
  3. 我個間 Living Yoga 美容部損失款項係你既2倍有多, 剛開始做 massage... 咁就結業
     

    ReplyDelete
  4. 我個間 Living Yoga 美容部損失款項係你既2倍有多, 剛開始做 massage... 咁就結業

    ReplyDelete
  5. 唔好意思呀 , 我尋日只想留一個言, 但雅虎唔知做乜唔顯示, 而家見到有 3 個, 請幫忙刪除吧, 免得以為我是垃圾蟲, 謝謝!
    [版主回覆01/20/2011 12:22:00]唔駛唔好意思,yahoo blog 耐唔耐都有問題的。
    我份人好孤寒的,好少會一次過比一舊錢出來的。
    我做FACIAL都唔買COURSE, 間店仲叫我買30次,啋佢都傻。 

    ReplyDelete