30 November 2011

點可以唔化

10月下旬shu uemura 推出了一系列 limited edition化妝品,廣告由我的王家衛執導。

也有10年沒有用過 shu uemura 的產品,因為王家衛,所以買了幾個 items 玩。





除了指甲油及Mascara,都買齊晒,連一套四支的化妝掃也掃了回家。

兩款眼影,選了藍色的那一款,變化多的是。
早陣子外旅,帶一盒就可以每天化出不同效果。





胭脂上的WKW,一掃便消失了。






 


據知返工個樣經常死下死下的大頭蝦也買了某化妝品牌的新玩意玩玩。

近日她忙到半死,我都要伸出援手。
當然工作愈忙,她的面色更可怕...


今天早上,她晨早打電話回公司,說錯過了一班車,恐怕要遲到了。

明知表姑媽份人最接受不到的就是遲到,所以她15分鐘後驚驚青青地步入公司。

我倆四目交投時,我就知道她遲到的原因。

當然要即時玩下蝦姐︰ 咁靚做乜嘢呀!!!! 最憎人靚過我!!!

原來她化了妝,嘻嘻!!


2 comments:

  1. "我的王家衛執導" <--- 難頂!
    幾時植村秀再唔係植村秀而變左做 shu uemura? 你係咪怕又有人話個名似 AV 女優?
    [Sloppy Joe回覆12/03/2011 04:01:17]一向記性好的表姑媽燒鬚了!
    [版主回覆12/02/2011 08:21:36]講講下又有番d印象。
    [Sloppy Joe回覆12/02/2011 06:47:59]唔係喎,聽四姨丈及三姨媽講,你響 FB 提植村秀呢個名,比某某話似 AV 女優既名,重好多人 like 某某既 comment 喎!
    [版主回覆12/02/2011 00:34:39]我一直都係稱shu uemura為shu uemura,好少稱它為「植村秀」。
    正如都唔會叫「資生堂」,而是叫「SHISEIDO」啦!!

    ReplyDelete
  2. 女人钱真系好揾。几个item
    [版主回覆12/03/2011 00:21:23]今次算買得少啦。

    ReplyDelete