23 December 2011

4連休前

今個12月,要清公司annual leave,差不多返一日工,放一日假。
清埋今個上午,本年度假期完,下午返工,明天起四連休。

本人是不慶祝聖誕的,所以之後幾天假期會好好休息及跟朋友聚聚。

最後annual leave的半天,又是四連休的前夕,落樓下歌賦街「勝香園」找我的畢生摰友吃早餐,她逢星期五都來的。



先來餐蛋茄麵。





麥包什多一開六(3個人每人兩件)。





熱狗(走芝士)一開三,條腸開邊平放。





食完早餐,預備搭船返工。

祝各BLOG FRIENDS 假期愉快!!!

4 comments:

  1. 嘩!連早餐都咁豐富, Lunch是否輕食?
    假期真的要好好休息一下. 假期愉快!
    [版主回覆12/24/2011 00:07:14]對!! LUNCH只吃了三文治。 不過4點左右又與GRANDMA吃薯條及麥樂雞。嘻嘻!!! 假期愉快!!!

    ReplyDelete
  2. 既然表姑媽唔興祝聖誕,我就祝表姑媽呢個假期快樂,食到肚滿腸肥啦!
    p.s. 我在 Dec 16th 開始已「收爐」了,到下年才再開工,我這個假期應該也會吃得肚滿腸肥!
    [Sloppy Joe回覆12/25/2011 11:04:18]算高,30 樓,景觀也不錯,不過是租回來的,遲早要還。 今日吃車仔麵,夜晚下廚,希望好吃罷! thanks and same to you!
    [版主回覆12/25/2011 11:01:33]你住高樓大廈呀!!! 我出街啦,祝你今日食到好味嘢!!!!
    [Sloppy Joe回覆12/25/2011 10:43:44]現在有太陽,可能好少少,不過我在家就好很凍!
    [版主回覆12/25/2011 10:21:56]我都未FEEL到有幾凍,一個小時後會出去。
    [Sloppy Joe回覆12/25/2011 10:13:21]原來電影中心都有得做。 不過天氣太凍,唔多想出街,哈哈!
    [版主回覆12/25/2011 10:08:08]原來得一間有得做? 咁我就唔知啦。
    [Sloppy Joe回覆12/25/2011 10:03:09]唔想過海,ho ho ho!
    [版主回覆12/25/2011 10:00:42]MI我睇到MI2就沒有看了。 ALMODOVAR今天都有特別優先埸呀。
    [Sloppy Joe回覆12/25/2011 09:57:52]只看了 MI,其他真的不太提得起興趣! 想看的只有 Almodovar!
    [版主回覆12/25/2011 09:54:34]謝謝。 今年要睇的電影已經睇晒,您又如何呢?

    ReplyDelete
  3. 啊~~年假~~~這樣放的話,會比辦公室d人“bie”死吧~~
    [版主回覆12/27/2011 16:04:46]對呀!! 口是人的,眼也是人的,控制不了啊。
    [Rex仔回覆12/27/2011 15:16:05]是这样的吗?!
    [版主回覆12/25/2011 10:09:13]後生仔,做乜都會比人"bie"啦。

    ReplyDelete
  4. yes, happy holidays! I have not eaten this kind of local chinese food for years. Miss it :)
    [版主回覆12/26/2011 00:37:22]happy holidays!!!!

    ReplyDelete